برنامه آموزشی کارت امتیازی متوازن برای مسئولین و کارمندان شرکت برگزار شد

media_admin
شنبه ۱۴۰۱/۷/۲۳ - ۱۴:۴۰
رئیس شزکت

برنامه آموزشی کارت امتیازی متوازن (Balanced Score Card) امروز شنبه ۲۳ میزان سال ۱۴۰۱ تحت ریاست محترم غلام عمر عبدالله، رییس شرکت دولتي حفظ و مراقبت مکروریانها در تالار عمومي این شرکت برگزار گردید.

در این برنامه آموزشی در رابطه به چهار فاکتور اصلی شامل بهبود امور مالی، مدیریت بهتر کسب کار به منظور حصول رضایت مشتری، بهبود پروسه های کاری و عملیاتی و یادگیری و رشد کارکنان شرکت آگاهی داده شد.

گفتنی است که در این ورکشاپ طی یک پرزنتیشن به معاونین، آمرین و مدیران عمومی این شرکت در رابطه به تعریف کارت امتیازی متوازن، نحوۀ اجرا و تطبیق آن در شرکت های دولتی، معیارهای کلی برای تدوین کارت امتیازی متوازن، مراحل اجرای کارت امتیازی متوازن، اجزای اصلی کارت متوازن، معیاری های مشتری معلومات ارائه گردیده و موارد یاد شده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

قابل یادآوری است که این کارت یک ابزار مدیریتی برای اجرای استراتیژی است که به مدیران اجازه می‌دهد تا بتوانند به راحتی بر روند اجرای فعالیت‌ها توسط کارمندان نظارت داشته باشند و نتایج این فعالیت‌ها را بررسی و کنترل نمایند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۱:۱۱
Background image

دیولس (۱۱) عراده موټرونه اونهه (۹) پایې داغمه جنراتورونه دلیلام جلسه ترسره شوه!

داچې څه وخت وړاندې د مکروریانونو دساتنې او څارنې امارتي شرکت دیولس (۱۱) عراده موټرونه  اونهه (۹) پایې جنراتوونه دآزادې لیلام  په موخه دشرکت له رسمی ویب سایت x (دتویتر) صفحې, دفیسبوک. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۹:۵۵
Background image

جلسه هیئت مدیره شرکت برگزارگردید!

جلسه هیئت مدیره شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها به تاریخ 20رمضان المبارک سال 1445هـ ق در تالار کنفرانس های ریاست عمومی شرکت های امارتی برگزار شد.

در این جلسه محترم ادیب الله محب. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۱۰:۲۴
Background image

محفل افتتاحیه نهال شانی در ساحات مکروریانها برگزارگردید!

محفل افتتاحیه نهال شانی با حظور داشت محترم مجاهد انصار معاون تخنیکی و عملیاتی, کارمندان شرکت وشماری از وکلای محترم مکروریانها  الیوم مورخ 10/۸/۱۴۴5هـ ق مصادف به ۱/۱/۱۴۰۳ هـ ش درپارک. . .

BACK TO NEWS