خلاصه از اجراآت کاری مدیریت عمومی ارتقای ظرفیت آمریت منابع بشری شرکت!

media_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۳/۱۴ - ۱۴:۳۲
لوگو

محترم حافظ سید حمد الله آغا مدیرعمومی ارتقای ظرفیت آمریت منابع بشری معاونیت مالی و اداری شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها در رابطه به فعالیت و کارکردهای این مدیریت؛ چنین گفت:

این مدیریت با در نظرداشت لایحه وظایف و پلان کاری فورم نیاز سنجی ارتقای ظرفیت را ترتیب و به تمام بخش های مربوطه ارسال نموده است تا تمام بخش ها برنامه های را که نیاز دارند مشخص و دوباره به این مدیریت ارسال نمایند؛ بعدأ این مدیریت با در نظرداشت ضرورت بخش های مربوطه آنراشامل پلان سالانه نموده است .

پلان کاری سالانه این مدیریت مطابق فورم نیاز سنجی و لایحه وظایف ساخته شده است وبه برنامه هامطابق نیازمندی و اهمیت اولویت داده شده  درحال تطبیق شدن میباشد؛ همچنان این مدیریت  مطابق پلان کاری الی اکنون برنامه های GIS، ساختمان چاه، واترجیم و مدیریت اداری و اصلاحی را دایر نموده است که تعداد کثیر از کارمندان بخش های مربوطه آموزش دیده اند .

این شرکت با اداره ها داخلی و خارجی در ارتباط بوده و هماهنگی خوبی دارد در صورت نیاز با این اداره همکارهستند طوریکه تا  اکنون در بخش های تخنیکی کارکنان این شرکت را خارج از ریاست آموزش داده اند و کارکنان آموزش دیده  بعدأ ورکشاپهای را به همان مناسبت در داخلی شرکت برای کارکنان دایر نموده تا از آن برنامه ها دیگر کارکنان همچنان مستفید شوند.

 مدیریت ارتقای ظرفیت  در این اواخر برنامه آموزشی اداری و اصلاحی  را برای مدت شش روز در دو دوره سه روزه دایرنموده  که روی موضوعات اساسات اداره و برنامه ای اصلاحی و تربیتی برای کارکنان معلومات داده شده است ؛ این مدیریت همواره تلاش می نماید تا مطابق نیاز کارکنان و رکشاپها و سمینار هارا دایر نماید تا باشد در قسمت ارتقای ظرفیت کارکنان مفید و ارزنده تمام شود.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۹:۶
Background image

پروسه آفر گشایی بیست (20) باب دکاکین درساحات مکروریانها ملکیت شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها برگزار گردید!

محفل آفر گشایی پروسه داوطلبی بیست (20) باب دکاکین ملکیت شرکت که قبلا به اساس قانون تدارکات از طریق ویب سایت رسمی شرکت, صفحهx (تویتر), صفحه فسیبوک و روزنامه انیس به اعلان داوطلبی سپرده. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۱:۱۱
Background image

دیولس (۱۱) عراده موټرونه اونهه (۹) پایې داغمه جنراتورونه دلیلام جلسه ترسره شوه!

داچې څه وخت وړاندې د مکروریانونو دساتنې او څارنې امارتي شرکت دیولس (۱۱) عراده موټرونه  اونهه (۹) پایې جنراتوونه دآزادې لیلام  په موخه دشرکت له رسمی ویب سایت x (دتویتر) صفحې, دفیسبوک. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۹:۵۵
Background image

جلسه هیئت مدیره شرکت برگزارگردید!

جلسه هیئت مدیره شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها به تاریخ 20رمضان المبارک سال 1445هـ ق در تالار کنفرانس های ریاست عمومی شرکت های امارتی برگزار شد.

در این جلسه محترم ادیب الله محب. . .

BACK TO NEWS