یک حلقه چاه آبرسانی در مکروریان اول حفر میگردد!

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۳/۱۴ - ۸:۳۲
media

در یک اقدام جدید و مهم، یک حلقه چاه آبرسانی در مکروریان اول که جز پلان انکشافی سال 1403 هـ ش شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها بود حفر میگردد. درمحفل افتتاح حفر این حلقه چاه شبکه آبرسانی محترم انجنیر عبدالله حیدری معاون مالی و اداری و کفیل شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها, مجاهد انصار معاون تخنیکی و عملیاتی, آمرین وشماری از وکلای مکروریانها اشتراک نموده بودند.

این حلقه چاه آب آشامیدنی به عمق یک صدو پنجاه متر(150) وقطر شانزده انچ (16) از بودیجه شرکت حفر میگردد و در آینده نچندان دور به سیستم آبرسانی مکروریانها وصل گردیده که با و صل شدن آن سیستم آب رسانی تقویه  چشم گیری نموده و ارایه خدمات آبرسانی در ساحه مکروریانها بهبود خواهد یافت.

همچنان قابل ذکر است که شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها جهت ارایه خدمات به موقع و با کیفیت به باشنده های محترم مکروریانها و پروژه های مربوطه در سال 1403 هـ ش پلان های انکشافی زیادی روی دست دارد. که در تطبیق این پلان ها شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها مصمم بوده و همچنان همکاری باشنده های محترم مکروریانها و پروژه های مربوطه را نیز خواهان است, تا باشد خدمات شرکت از این بیشتر معیاری و به موقع به باشنده های محترم مکروریانها و پروژه های مربوطه ارایه گردد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲۳ - ۱۴:۳۰
Background image
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲۳ - ۱۴:۲۴
Background image
یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۱۴ - ۱۰:۲۳
Background image

هیئت مؤظف شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها از جریان حفر سه حلقه چاه درساحات مکروریانها و پروژه های مربوطه بازدید کرد!

در راستای پیگیری و نظارت بر روند اجرای پروژه حفاری چاه  های آبرسانی در ساحه مکروریان سوم الف , چهارم و پروژه تهیه مسکن هیئتی متشکل از مسئولان ذیربط به تاریخ 11 اسد سال 1403 هـ ش از محل. . .

BACK TO NEWS