جلسه اختتامیه هئیت موظف ادارۀ عالی تفتیش امارت اسلامی افغانستان و هیئت رهبری شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها برگزار گردید!

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۸ - ۱۲:۱۷
نشرات

قبلا هیئت موظف اداره عالی تفتیش امارت اسلامی افغانستان جهت بررسی کارکرد های شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها به این اداره معرفی گردیده بودند. بعد از بررسی و ارزیابی کار کرد های این اداره مورخ 15/ شعبان /1445 جلسه اختتامیه این پروسه برگزار گردید.

در این نشست محترم  مولوی عبدالله مسلم رئیس شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها معاونین محترم,  شماری از آمرین و محترم حمیدالله فقیری رئیس تفتیش شرکت های امارتی مولوی محمد صمیم صدیقی و هیئت همراه شان اشتراک ورزیده بودند.

ابتدا هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش از همکاری شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها  در زمینه تکمیل پروسه بازرسی سپاسگزاری نموده و یک کاپی از مسوده گزارش نتایج یافته های هیئت موظف تفتیش را با مسئولان جهت اظهار نظر شریک نمودند.


متعاقباً محترم  مولوی عبدالله مسلم رئیس شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها از زحمات و تلاش های ثمر بخش هیئت موظف ادارۀ عالی تفتیش اظهار قدردانی نمود و در زمینه تطبیق یافته ها و سفارش های هیئت موظف این اداره تعهد همکاری نمودند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۴ - ۱۷:۸
Background image

افتتاح مرده شوی خانه مکروریان اول!

مرده شوی خانه مکروریان اول که از سال های زیادی غیر بود و باشنده های محترم مکروریان اول از این ناحیه دچار مشکلات زیادی بودند.

این مرده شوی خانه توسط تیم تخنیکی معاونیت تخنیکی و عملیاتی. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۳/۱۶ - ۱۲:۸
Background image

جریان کار باز سازی مرده شوی خانه مکروریان اول!

این مرده شوی خانه که بین بلاک هشتم 8 و پنجاه وپنچم (55) مکروریان اول موقیعت دارد. از سال های زیادی ترمیم نگردیده بود و در حالت نا درست قرار داشت.که از طرف پرسونل تخنیکی معاونیت تخنیکی و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۳/۱۴ - ۸:۳۲
Background image

یک حلقه چاه آبرسانی در مکروریان اول حفر میگردد!

در یک اقدام جدید و مهم، یک حلقه چاه آبرسانی در مکروریان اول که جز پلان انکشافی سال 1403 هـ ش شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها بود حفر میگردد. درمحفل افتتاح حفر این حلقه چاه شبکه آبرس. . .

BACK TO NEWS