خلاصه از کار و فعالیت مدیریت تکنالوژی معلوماتی آمریت خدمات شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها!

media_admin
شنبه ۱۴۰۲/۳/۱۳ - ۱۲:۹
لوگو

محترم محمد مدثر جواد مدیرعمومی آتی آمریت خدمات شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها که در برنامه گزارش دهی از فعالیت و کارکردهای آن مدیریت صحبت می نمود در رابطه به فعالیت و کارکردهای این مدیریت ؛چنین گفت:

این مدیریت مطابق لایحه وظایف و پلان کاری کاری های؛ ذیل را انجام داده است :

  • ایجاد شبکه (NERWORK) مجهزدر تعمیر مرکزی ریاست که اکنون تمام شعبات به آن وصل میباشد واز آن استفاده می نمایند.
  • ایجاد سیستم کمره های امنیتی یا (CCTV) که ازین طریق تمام بخش های مهم و ساحات مورد نظر تحت کنترول و نظارت قرار دارد و در آینده در نظر است ساحات نصب کمره هارا گسترش دهیم.
  • با همکاری وزارت محترم مخابرات کار روی سیستم دیجیتل سازی آغاز گردیده است که در قدم اول تمام شعبات مرکزی شرکت با حاضری الکترونی وصل گردیده است در مرحله بعدی روی روی شبکه ها آغاز خواهند گردید.

کار روی سیستم HRMIS تکمیل گردیده است و عنقریب در این ریاست فعال می گردد و همچنان روی فعال سازی  بخش های MRMCو MIS جریان دارد طوریکه سروی آن تکمیل و به تیم تخنیکی وزارت محترم مخابرات سپرده شده است .

همچنان از دستاورد های این بخش گفت این مدیریت دوره های آموزشی آشنایی با سیستم های فوق الذکر را برای کارکنان شرکت دایر نموده است تا به نحوه استفاده این سیستم آشنایی پیداکنند و به صورت درست از آن استفاده نمایند.

وی افزود که ویبسایت و دومین این شرکت که از سال به این طرف غیر فعال بود این مدیریت توانسته آنرا دوباره فعال نمایند اکنون تمام همشهریان میتواند از آن بازدید نمایند و مشکلات و نظریات خویش را از طریق ایمل به این اداره ارسال نمایند.

در اخیر گفت این مدیریت در نظر دارد تا تمام شعبات ساحوی این شرکت را با سیستم حاضری  مرکزی ریاست وصل نماید  تا این شرکت بتواند از کارکنان خویش نظارت درست و دقیق بکند.

 

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۹:۶
Background image

پروسه آفر گشایی بیست (20) باب دکاکین درساحات مکروریانها ملکیت شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها برگزار گردید!

محفل آفر گشایی پروسه داوطلبی بیست (20) باب دکاکین ملکیت شرکت که قبلا به اساس قانون تدارکات از طریق ویب سایت رسمی شرکت, صفحهx (تویتر), صفحه فسیبوک و روزنامه انیس به اعلان داوطلبی سپرده. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۱:۱۱
Background image

دیولس (۱۱) عراده موټرونه اونهه (۹) پایې داغمه جنراتورونه دلیلام جلسه ترسره شوه!

داچې څه وخت وړاندې د مکروریانونو دساتنې او څارنې امارتي شرکت دیولس (۱۱) عراده موټرونه  اونهه (۹) پایې جنراتوونه دآزادې لیلام  په موخه دشرکت له رسمی ویب سایت x (دتویتر) صفحې, دفیسبوک. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۹:۵۵
Background image

جلسه هیئت مدیره شرکت برگزارگردید!

جلسه هیئت مدیره شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها به تاریخ 20رمضان المبارک سال 1445هـ ق در تالار کنفرانس های ریاست عمومی شرکت های امارتی برگزار شد.

در این جلسه محترم ادیب الله محب. . .

BACK TO NEWS