دستگاه تصفیه خانه قلعه زمان دوباره فعال میگردد.

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۹/۱۵ - ۹:۵۶
medis

تصفیه خانه قلعه زمان خان که در سال 1346 به منظور تصفیه فاضلاب به بهره برداری سپرده شده بود. در آن وقت از تکنالوژی عصر در آن استفاده و در منطقه بزرگترین تصفیه خانه محسوب میگردید. این تصفیه خانه در بیست چهار ساعت ظرفیت مجموعی تصفیه 18000 متر مکعب فاضلاب را دارا میباشد. که به اثر تحولات   داخلی کشور سالهای زیادی  از  فعالیت باز مانده بود. 

آمریت آبرسانی و کانالیزاسیون معاونیت تخنیکی و عملیاتی شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها با استفاده از امکانات دست داشته شرکت توسط پرسونل تخنیکی این آمریت به احیأ دوباره این دستگاه پرداخته  که کار ترمیم ابتدایی آن 80 فیصد تکمیل گردیده و در آینده نچندان دور این دستگاه دوباره فعال  میگردد.

دستگاه تصفیه خانه قلعه زمان یکی از سرمایه های ملی کشور بوده و باید این دستگاه دوباره فعال و برای باشنده های محترم مکروریانها و شهروندان محترم کابل خدمات تصفیه فاضلاب را مهیا نماید این را انجنیر فتح خان حیدری در جریان باز دید از کار ترمیم دستگاه تصفیه خانه قلعه زمان خان بیان داشته و همچنان برای کارمندان تخنیکی این مدیریت لباس کار, دستکش و کلاه ایمینی  توزیع نمود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۴ - ۱۷:۸
Background image

افتتاح مرده شوی خانه مکروریان اول!

مرده شوی خانه مکروریان اول که از سال های زیادی غیر بود و باشنده های محترم مکروریان اول از این ناحیه دچار مشکلات زیادی بودند.

این مرده شوی خانه توسط تیم تخنیکی معاونیت تخنیکی و عملیاتی. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۳/۱۶ - ۱۲:۸
Background image

جریان کار باز سازی مرده شوی خانه مکروریان اول!

این مرده شوی خانه که بین بلاک هشتم 8 و پنجاه وپنچم (55) مکروریان اول موقیعت دارد. از سال های زیادی ترمیم نگردیده بود و در حالت نا درست قرار داشت.که از طرف پرسونل تخنیکی معاونیت تخنیکی و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۳/۱۴ - ۸:۳۲
Background image

یک حلقه چاه آبرسانی در مکروریان اول حفر میگردد!

در یک اقدام جدید و مهم، یک حلقه چاه آبرسانی در مکروریان اول که جز پلان انکشافی سال 1403 هـ ش شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها بود حفر میگردد. درمحفل افتتاح حفر این حلقه چاه شبکه آبرس. . .

BACK TO NEWS