محفل افتتاحیه نهال شانی در ساحات مکروریانها برگزار گردید!

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۹:۵۱
نشرات

محفل افتتاحیه نهال شانی با حظور داشت هیئت رهبری شرکت، وکلای محترم  مکروریانها وکارمندان شرکت مورخ ۱۴/۸/۱۴۴۴درپارک تفریحی مکروریان اول برگزار گردید.                                                         

محفل با تلاوت آیات قرآن عظیم الشان آغاز شد.                                                             

درنخست محترم مجاهد انصار معاون تخنیکی وعملیاتی شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها گفت، ما مصمم هستیم تا ساحات مکروریانها وپروژه های مربوطه آنرا سرسبز نمائیم و بخاطر سرسبزی مکروریانها از هیچ گونه تلاش دریغ نخواهیم کرد.                                              

گلاجان شیرزاد به نمایندهگی وکلای محترم مکروریانها بیان داشت که از محیط سبز نه تنها انسان ها بلکه همه مخلوقات بهره میبرند و در حفظ و نگهداری محیط سبز ما با تمامی توان با شرکت دولتی حفظ ومراقبت مکروریانها همکار خواهیم  بود.                                                      

بعدأ محترم حافظ عمادالدین سراج معاون تجارتی شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها گفت ما در یک سال گذشته دست آورد های زیادی داشتیم که از جمله یکی از دست آورد های مهم مان بدست آوردن دوباره پلان های تفصیلی ساحات مکروریانها میباشد. که از سالیان متعمادی مفقود بود و موفق به پیدا کردن آن اسناد ها شدیم.  در سال ۱۴۰۲ یکی از اولویت های کاری مان تطبیق ماستر پلان در ساحات مکروریانها خواهد بود. وی افزود ما در ایجاد فضای سبز طابق ماستر پلان و ایجاد یک فضای مناسب رهایشی برای اهالی شریف مکروریانها متعهد هستیم و به این تعهد خویش پابند خواهیم  بود.                                                                                               

مولوی سیف الله خالد معاون مالی و اداری شرکت گفت چهل سال جنگ از ما و شما همه چیز را گرفته است. اما فعلا الحمد الله امنیت تأمین است و یک نظام مستقل اسلامی داریم و حال همه با هم با همکاری و همآهنگی یکدیگر کوشش نمائیم تا از مشکلات موجوده ملت خویش را رهایی ببخشیم و برای پیشرفت، آبادی و ترقی کشور مان همه با هم کار نمائیم . همچنان وی افزود تمامی مصؤلین و اعزای  شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها متعهد به رسانیدن خدمات به موقع به باشنده ها میباشد و بالمقابل ماهم از باشنده ها میخواهیم که با شرکت دولتی حفظ ومراقبت مکروریانها همکار باشند.                                                                                                             

در اخیر همه برای پیشرفت، آبادی، و شگوفایی کشور دعاء نمود                                          

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۴ - ۱۲:۱
Background image

پروسه آفر گشایی چهل یک (۴۱) قلم قرطاسیه باب برگزار گردید!

محفل آفر گشایی پروسه داوطلبی چهل یک (۴۱) قلم قرطاسیه باب که قبلا به اساس قانون تدارکات از طریق ویب سایت رسمی شرکت, صفحهx (تویتر), صفحه فسیبوک و روزنامه هیواد به اعلان داوطلبی سپرده شده. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲۳ - ۱۴:۳۰
Background image
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲۳ - ۱۴:۲۴
Background image

BACK TO NEWS