پلان ستراتیژیک پنج ساله شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها ترتیب و نهایی گردید

media_admin
شنبه ۱۴۰۱/۷/۱۶ - ۱۰:۴۹
پلان پنج ساله

جلسه رهبری شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها در خصوص پلان استراتژیک پنج ساله برای این شرکت برگزار شد.

قابل یادآوری است که برای اولین بار در تاریخ ریاست شرکت تدویر، حفظ و مراقبت مکروریانها پلان استراتیژیک به تفصیل ترتیب تهیه گردیده است.

در این جلسه پوهنمل غلام عمر عبدالله رئیس شرکت، معاونین و آمرین نیز شرکت کرده و در مورد این طرح به تفصیل بحث و تبادل نظر کردند.

آقای عبدالله گفت، این سند ارزشمند روزنه های متعددی را برای بلند بردن سطح اقتصاد شرکت، رفاه اجتماعی، ارتقای کیفیت زندګی ساکنین مکروریانها و پروژه های مربوطه، بهبود وضعیت محیط زیست و ایجاد زمینه های خوب زندګی را باز خواهد کرد.

این پلان ستراتیژیک از سه بخش اساسی اطلاعات کلی، تدیون استراتيژی ها و برنامه عملیاتی تشکیل گردیده است.

در این پلان پنج ساله ارزش های شرکت، چشم انداز، ماموریت، اولویت های ستراتیژیک شرکت، وضعیت ستراتژیک شرکت، تجزیه و تحلیل SWOT، تعیین اولویت های استراتژیک بر اساس QSPM و برنامه های عملیاتی و انکشافی پنج سال آینده گنجانیده شده است.

شایان ذکر است که در ۴۰ سال گذشته، این اولین بار است که شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها، پلان ستراتیژیک برای پنج سال آینده را برای دستیابی به اهداف خود تهیه می کند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۱:۱۱
Background image

دیولس (۱۱) عراده موټرونه اونهه (۹) پایې داغمه جنراتورونه دلیلام جلسه ترسره شوه!

داچې څه وخت وړاندې د مکروریانونو دساتنې او څارنې امارتي شرکت دیولس (۱۱) عراده موټرونه  اونهه (۹) پایې جنراتوونه دآزادې لیلام  په موخه دشرکت له رسمی ویب سایت x (دتویتر) صفحې, دفیسبوک. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۹:۵۵
Background image

جلسه هیئت مدیره شرکت برگزارگردید!

جلسه هیئت مدیره شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها به تاریخ 20رمضان المبارک سال 1445هـ ق در تالار کنفرانس های ریاست عمومی شرکت های امارتی برگزار شد.

در این جلسه محترم ادیب الله محب. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۱۰:۲۴
Background image

محفل افتتاحیه نهال شانی در ساحات مکروریانها برگزارگردید!

محفل افتتاحیه نهال شانی با حظور داشت محترم مجاهد انصار معاون تخنیکی و عملیاتی, کارمندان شرکت وشماری از وکلای محترم مکروریانها  الیوم مورخ 10/۸/۱۴۴5هـ ق مصادف به ۱/۱/۱۴۰۳ هـ ش درپارک. . .

BACK TO NEWS