خلاصه از فعالیت های مدیریت عمومی نظارت از قرار دادها!

media_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۳/۱۰ - ۱۴:۲۹
سلطانی

محترم عزت الله سلطان مدیرعمومی نظارت از قرار دادهای آمریت پلان و ارزیابی شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها که در برنامه گزارش دهی از فعالیت و کارکردهای آن مدیریت صحبت می نمود در رابطه به فعالیت و کارکردهای آن مدیریت چنین گفت:

این مدیریت مطابق لایحه وظایف و پلان کاری  بطور عمومی در بخش نظارت از قرار دادها، پروتوکول ها و تفاهم نامه ها که بین این شرکت و اداره های دیگر داخلی و یا هم خارج عقد می گردد  اجرای وظیفه می نماید  تا بتواند تمام بخش های مالی و تخنیکی آنرا بطور دقیق مورد نظارت و ارزیابی قرار بدهد .

بخش دیگرکاری  این مدیریت نظارت از پروسه تدارکاتی و  و دواطلبی ها میباشد، قبل ازینکه پروسه دواطلی آغاز گردد تمام اسناد های آنرا این مدیریت  تحلیل و تجزیه  می نماید؛ بعدأ درصورتیکه کدام موانع قانونی وجود نداشت به بخش های مربوطه جهت اجراآت بعدی ارسال می نماید.

هدف این مدیریت نظارت دقیق از پروسه های تدارکاتی میباشد تا تمام پروسه مطابق قانون تدارکات و قانون نافذه کشور تطبیق گردد و پروسه بطور شفاف تطبیق شود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۴ - ۱۷:۸
Background image

افتتاح مرده شوی خانه مکروریان اول!

مرده شوی خانه مکروریان اول که از سال های زیادی غیر بود و باشنده های محترم مکروریان اول از این ناحیه دچار مشکلات زیادی بودند.

این مرده شوی خانه توسط تیم تخنیکی معاونیت تخنیکی و عملیاتی. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۳/۱۶ - ۱۲:۸
Background image

جریان کار باز سازی مرده شوی خانه مکروریان اول!

این مرده شوی خانه که بین بلاک هشتم 8 و پنجاه وپنچم (55) مکروریان اول موقیعت دارد. از سال های زیادی ترمیم نگردیده بود و در حالت نا درست قرار داشت.که از طرف پرسونل تخنیکی معاونیت تخنیکی و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۳/۱۴ - ۸:۳۲
Background image

یک حلقه چاه آبرسانی در مکروریان اول حفر میگردد!

در یک اقدام جدید و مهم، یک حلقه چاه آبرسانی در مکروریان اول که جز پلان انکشافی سال 1403 هـ ش شرکت امارتی حفظ و مراقبت مکروریانها بود حفر میگردد. درمحفل افتتاح حفر این حلقه چاه شبکه آبرس. . .

BACK TO NEWS